رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دو غول فوتبال اسپانیا امشب در شرایطی در برنابئو مقابل هم قرار خواهند گرفت که رئال با سه امتیاز برتری در صدر قرار دارد و با پیروزی در این دیدار می تواند حاشیه امنیت بالایی پیدا کند

 

   


Cristiano Ronaldo, Lionel Messi - Real Madrid, Barcelona
 

- لوئیس فرناندز، ملی پوش سابق فرانسوی، معتقد است تیم بارسا بیش از اندازه به مسی وابسته است و انتظار دارد رئال در دیدار امشب ال کلاسیکو پیروز میدان خارج شود.

دو غول فوتبال اسپانیا امشب در شرایطی در برنابئو مقابل هم قرار خواهند گرفت که رئال با سه امتیاز برتری در صدر قرار دارد و با پیروزی در این دیدار می تواند حاشیه امنیت بالایی پیدا کند.

سرمربی سابق اسپانیول و بتیس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من در انتظار این دیدار هستم. بارسا و رئال از بهترین های دنیا هستم.  دیدن بازی بارسا ترسناک است اما رئالی ها پیشرفت زیادی داشته و اشتباهات گذشته را دیگر مرتکب نمی شوند.

برای قرار گرفتن مقابل بارسا باید با ترکیبی  هجومی به میدان رفت. بارسا چند سالی است که قدرت اول فوتبال اروپاست اما من فکر می کنم رئال در این دیدار پیروز می شود."

با توجه به حضور ستاره هایی مانند مسی، ژاوی و کریس رونالدو در این دیدار، لوئیس فرناندز در انتظار نبردهای جذابی در این دیدار است.

" بارسا خیلی وابسته به مسی است. اینیستا و ژاوی بازیکنان مهمی هستند اما تنها در بازیسازی نقش دارند. رئالی ها یک سال بزرگتر شده اند.آنها پخته تر شده اند و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند. حتی اگر کریس رونالدو شب فوق العاده ای نداشته باشد، بنزما، دی ماریا، ایگواین و اوزیل می توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:33 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید